Back in business!

Tillbaka efter en liten minisemester i Läppe och Stockholm. Jag och Linnéa har haft några härliga dagar!!! Idag har stoflocken fått flytta till en ny fin hage! Där ska de få gå på höstbete och bara må bra!(filmklipp kommer imorgon) Tinna fick flytta in till dom också, vilket hon uppskattade... Vad går upp emot mat! Hon har vilat hela veckan och ska få vila nästa vecka också, så då tyckte jag det var lika bra att hon fick gå in i flocken direkt eftersom hon ändå ska gå med dom sen. Efter hennes lilla vila tänker jag rida henne fram till mitten av oktober och troligtvis kommer jag tävla henne på Hrimfaxis hösttävling! har hunnit med att jobba med lite hästar idag och Seidur är förevigad på film. Några klipp ligger ute på sidan under till salu, kika gärna in där! Han är en härlig liten kille och är till salu om nån vill ha en riktigt trvlig ridhäst till sig själv eller familjen! Nähäpp, nu e det nattinatti... nya tag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0