Härlig helg!

Hemma igen efter en helg i Stockholm med möhippa för min kära vän Heléne som ska gifta sig om två veckor och Stockholm Pride! Hann med att träffa älskade kusinen Linnéa och hennes vän och faster Kickan:) Kul kul!!! Imorgon kommer Sunna på inridning och Kynnir ska sättas igång. Han ser riktigt fin ut i kroppen nu, har lagt på sig lite under sin vila... Den här månaden har bara flygit förbi. Känns som om jag red honom igår... vi ska försöka komma ut på några tävlingar under hösten så det e dags att sätta igång! Imd, det nya inridningsstoet e: Garri har otroligt lätt för gångarterna. Hon visade både tölt, trav och galopp i longering. Kul kul! Hade en dröm inatt om att Vivaldi såg heeeemsk ut! Fy vad otäckt! Han var alldeles långhårig och raggig utom på magen och ryggen där han var alldeles pälsfri... dessutom var han jättelång och liknade nån slags tax i exteriören. Ögonen var små som russin och satt precis under öronen vilket gjorde att huvudet såg extremt låååångt ut. Men så vaknade jag... It was only just a dream!!!! Pratade med AK på vägen hem från Sthlm och hon bekräftade att Vivaldi var precis lika fin och söt som vanligt:) Puuhhh! Min fina Vivaldi:) Eldis är ultraljudad igen och är i dygn 45!!! Lääängtar tills min Garribebis kommer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0