Kvällskurs för Johan H

Suck.... tryckte på nån knapp så hela inlägget försvann.... jämt!
Aja, jag ska försöka sammanfatta igen:)

På em/kväll har vi haft kurs för Johan Häggberg här.
Jag red en lektion på Efni o en på Kynnir. Jag var nöjd med båda.
De känns ungefär som innan vilan, skönt att man kan fortsätta där man slutade.
Tränade lång överlinje i skritt och tölt med båda, och att jag ska kunna samla dom
utan att korta tygel/hals. Vi kommer jobba med det ett tag framöver, känns skönt
att det är lugnt på tävlingsfronten ett tag så man verkligen hinner bygga upp hästarna!

Har ju gjort en kadrilj som vi ska rida på saluhästdagen. Jag och Nike och Filippa har tränat,
men imorgon kväll ska vi träna ett helt gäng tillsammans så vi ser att det funkar med många
hästar. Kadrilj är såååå kul!!! I love it!!! Kul med lite variation och nyttigt och roligt för
hästarna! Kom och kolla den 6 jan vetja!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0