Och så var det helg igen...

Kom precis in från stallet... är alldeles blöt och kall... måste ta en lååång, varm dusch så jag tinar upp!
Alla hästar har fått komma in över natten, så de får torka upp och ha lite myyyys. Så härligt när stallet e fullt med hästar och alla stå och mumsar hö och alla ser så nöjda ut!

Jag och Nike har haft en bra dag med hästarna idag. Nike och Flamman börjar hitta varandra, det börjar se riktigt trevligt ut. Kul kul! Hon ska hållas igång några veckor till sen blir det vila för fröken. Magen börjar bli riktigt stor, så det går nästan inte ha sadel längre, det blir en hel del barbacka:)

Min vita springare Efni börjar få lite former. Han levde rätt gott när jag var i Australien med vila och fri tillgång på mat... Men nu e det andra bullar:)

Nähäpp... duschen, sen in o träffa bästa Linnéa, Ak och Hellan i stan...

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0