Snart SM!

I tisdags em fick vi finbesök här, Tinna, Mathias och deras söta barn Roy och Tea. Vi åt middag och var uppe på skördefest hos Tom, mycket trevligt! Lilla roy, snart 2 år fick rida på bästa Efni. Han var en riktig talang!!! Och kul tyckte han att det var! Världens finaste ekipage, bild kommer:)

Igår kom bästa Tilde, 8 år hit på em. Hon ska bli min nya stalltjej:) Så jag håller på och trimmar in henne! Vi höll på med hästarna och fodrade och fixade och på kvällen blev det ett dopp i poolen hos Malin och Billy, svalkande men skönt när man kom i...
Idag ska Tilde få träna Tinna åt mig!!! Sen blir det bad av finaste Kynnir som ska åka till E-tuna i eftermiddag. Imorgon gäller det. Han kändes superfin igår när jag red, så jag vet knappt om jag vågar rida honom idag... kanske bra att ha en bra känsla i kroppen!

Håll tummarna imorgon!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0