Till slut....

har jag en ny blogg!!! Jippi!!!
Vet inte var jag ska börja......

Men livet rullar på:) Träningshästar kommer och går:)
Just nu håller jag på med Thokkadís, en 4-årig Dökkvidotter som är på inridning och Hrekkur, en 4-årig valack e: Fannar frá Audholtshjáleigu som också är på inridning. Båda två är lovande unghästar och roliga att jobba med. Hrekkur är till salu om nån letar efter en otroligt mjuk häst med massor av tölt i sig!
Atlas och Tindra har varit här en månad igen på vidareutbildning och har hunnit åka hem. Ingi, en 4-årig valack e: Hvinur frá Holtsmúla har jag hunnit rida in och han har också åkt hem. En mjuk, charmig kille som får lätt för gångarterna. Sen har jag ett gäng försäljningshästar och träningshästar, berättar inte om alla nu...

Kynnir och jag ligge ri hårdträning inför SM, bara två veckor kvar....
Birta visade jag på Strömsholm förra veckan. Jag är jättenöjd med henne. Hon gav verkligen allt! Tyvärr ingen höjning på torsdagen men hon fick totalt 7.53, så hon är inne iallafall:) På ridningen fick vi 8:or i allt (utom 7.5 för trav och 8.5 för kort galopp), 7.76 för exteriör. Duktig pålla!

Min lilla Vivaldi är bara sååååå söt!!! Han växer och blir större och starkare! Han rör sig riktigt bra. Han har visat tölt, galopp och pass! Traven kommer nog... både mamma och pappa har bra trav!

Just det, Nike är här hos mig i två veckor! Hon är kanon! Kul att ha nån att jobba med:)

Nehej, nu måste jag ut och rida, hästarna har nog ätit upp....

Återkommer snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0