Equitana dag 1

Da var forsta dagen av Equitana avklarad. Allt har flytit pa bra. Vi har bara varit med i en breedparade idag, dar vi trakigt nog var tvungna att visa hasten vid hand. Jag visade Gymir i tolt, det var uppskattat av publiken! Igar var det sa varmt sa man inte visste var man skulle ta vagen, men idag var det behagligare... Skont!

Imorgon har vi breedparade pa fm och breeddisplay pa em. Sa det blir roligt! Har hunnit rida palle tre ganger nu och han kannas battre, sa vi ska nog kunna gora nat bra imorgon! Bilder kommer snart!

Pa kvallarna nar vi kommer hem ar vi alla sa trotta sa efter middagen, som har blivit thai 2 dagar i rad (jag at for ovrigt thai till lunch ocksa...) slocknar vi efter att ha smilat och pratat med folk hela dagen! Men kul ar det! Vi far se hur det blir med det dar turistandet... Kul ar det iallafall att Equitana halls i Sydney Olympic Park, lite tufft!
Forutom jag, Thea och Amy sa ar aven Nele har som jag traffade forra aret. Hon foder ocksa upp islandshastar. Sa vi ar en kanonkvartett!!!

Nahapp, nu kallar kudden... God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0