Hemma igen och fullt ös!

Nu har jag kommit hem till Svedala igen! Jag har verkligen haft en oförglömlig tid i Australien! Ridit in och tränat många hästar och träffat helt underbara människor och hunnit med en massa annat också:)

Men nu e jag hemma! Och hästarna har redan ramlat in:) 6 tränings/försäljningshästar har redan kommit och en liten kille som ska gå i min stora flock tills det är dags för inridning i februari.
Ett väldigt härligt gäng hästar, ska bli jätteroligt att sätta igång och jobba med dom! Idag kände jag på dom lite grann för att bilda mig en uppfattning. Flera av hästarna är till salu, så söker du ny häst har jag alldeles säkert nåt för dig!

Fredag den 6 januari tänkte jag ha en saluhästvisning här på Götarsvik!
Kom och hitta din nya stjärna!
Eller kom med din saluhäst och var med på visningen!
Mer info kommer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0