Australien nästa...

Det har varit en minst sagt hektisk vecka... Men tillslut löste sig allt.
Jag är inflyttad i den nya huset, känns skitbra! Och Puma verkar nöjd och glad med att vara enda kissen på en radie om 100 meter, så hon vågar sig ut på lite längre promenader:)
Vi har även flyttat in i den nya stalldelen, det var verkligen på tiden! Kommer bli hur mysigt som helst!!! Och det känns så skönt att allt är klart när man kommer hem så är det bara att köra...
träningshästarna har åkt hem, jag är jättenöjd med dom! Har lagt ut filmklipp på Brana på facebook ska försöka göra likadant på några till, även lägga ut text och bilder under hästar jag tränat:)
Några av hästarna kommer tillbaka i december efter deras vila, jätteroligt:)
Igår morse var jag uppe i ottan och stängslade hage, fixade en ny vattenslang till stona, packade och städadde innan det var dags att bege sig till tåget hit till Göteborg som gick 07.10... Sen har jag spenderat fredagen med Linnéa. Vi har bara tagit det lugnt och ätit god mat och myst, precis vad jag behövde:)
Ska bli kul att se hur stora mina småpållar har blivit närjag kommer hem, lite hinner de nog växa på 6 veckor iallfall!!! Ska gå o köpa mig en bok så jag har nåt o göra på den lååånga flygresan... Nu tar internettiden slut... Kram på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0