Great Ocean Road

Idag har vi varit på vift...
När vi hade gjort hästarna i morse åkte jag, Sabrina, Nina, Wiebke och Birgit och skulle turista lite... Målet var the Great ocean road och de tolv apostlarna. var ju där förra året också, men tänkte att det kunde vara kul att se igen! Det var bara det att Wiebke o Birgit skulle åka o kolla¨på en bil som de var intresserade av att köpa och det stället skulle ligga en liten bit längre bort bara... Efter en evighet var vi äntligen framme i Baccus Marsch... som låg in the middle of nowhere. Efter mycket om och men bestämde dom sig iallafall för att köpa bilen så resan var inte helt förjäves... Men vi har suttit 12 timmar i bilen idag och varit utanför bilen i max en timme och kollat på apostlarna... Jag säger bara det, snacka om slöseri med tid!!! Jag hade kunnat gjort hur mycket som helst på den tiden... men men. Det var ändå trevligt att komma iväg lite.

Imorgon kommer hovslagare och skor de sista fyra unghästarna och så ska försöka hinna med att rida så många jag hinner. För på eftermiddagen åker jag och Amy (och kanske hennes kids Axel och Valin) till Melbourne för att titta på Melbourne Cup. Det är årets största galopptävling, det är till och med så stort så att det är helgdag! Såg loppet på TV förra året men det ska bli kul att vara där och se det live! Alla är uppklägga i kostym/klänning, så det är lite speciellt! Hoppas på fint väder bara:)

Rapport kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0