Slut....

Snacka om att vara helt slut... Skulle bara vilja lägga huvudet på kudden och sussa, men inte riktigt än...

Har ju flyttat in i "nya" huset (igår) och man kan säga att det är minst sagt kaos här. Hade tänkt ägna gårdagen åt att flytta allt själv, men som tur var dök oväntad hjälp upp på flera håll. Ingen var gladare än jag:)
Först kom Malin, Billy och deras kompis och hjälpte att flytta över sjukt mycket grejer, sen avlöste Gunnel, Camilla, Peter och Natalie. De hade dessutom med sig en liten flyttbil så det gick som en dans! Lite senare kom även Frida och Freja:) Så vi fick en hel del gjort faktiskt! Nu är det bara yttepyttelite grejer kvar i gamla huset och här hålle jag på och packar upp för fullt... Blir förhoppningsvis bra när det är klart.

Igår åkte Lýsa hem. Hon fick sig ett höstbad och en höstklippning innan hon åkte så hon skulle vara lite fin:) Önskar Diana lycka till med sin nya häst.

Imorgon kväll ska jag köra ner Dögg och Isold till Småland. Isold ska hem på vila och Dögg ska bo på Tuvadalen till nästa betäckningssäsong då hon kommer hem igen. Tänkte passa på att hälsa på Eva och Tommy också en liten sväng:)
Bästa Mosing åker med mig! Vi är bäst på roadtrips tillsammans, ska bli lite kul:)

Idag har jag ridit lektion för Johan med både Efni och Kynnir, det gick finfint!!! Duktiga grållarna!!! Förutom grållarna var Brana nog dagens stjärna idag, hon börjar greppa det här med tölt nu, kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0