Fattar noll...

Idag har vet. Cecilia varit här. Det blev lite vaccinationer och två ultraljud, en dräktig, en tom (troligtvis). Nästa vecka ska Eldis ultraljudas på 90 dygn...Fort tiden går! Sen ska hon sättas igång lite smått och ridas under höst/vinter. Melódía ska också sättas igång och säljas. Kommer sakna henne, hon är så gooo, en häst med underbar personlighet! Man kan inte låta bli att gilla henne:) Hästarna har varit ganska bra idag. Filippa tog lite bilder som jag ska lägga ut imorgon på unghästarna... Lyckades ju lägga ut en bild på Enya igår i bloggen. Fråga mig inte hur jag gjorde! Har försökt med samma bedrift nu under en timme men den där bilden kommer aldrig upp. Fattar noll!!! Tips. Någon??? På torsdag är det kurs för Johan Häggberg. Det finns plats kvar om du vill vara med och rida! Nu e jag så trött så jag måste sussa, får prova igen imorgon... Go natt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har också en blogg.se, och det brukar inte vara svårt alls att lägga in bilder. Oftast klickar jag på den lilla bildsymbolen (ett litet träd) där man skriver ett inlägg. Då hoppar det upp en ruta med alla bilder man har lagt upp. Längst uppe i högra hörnet finns en ruta där det står ladda upp, sen väljer jag bläddra och sen ladda upp. Fungerar inte det för dig?

2011-09-13 @ 12:06:13
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0