B-final!!!

Här kommer en liten rapport från dagens tävlande...

Igår när vi tränade på banan kändes det inte alls bra...hade inga större förhoppningar inför dagens femgångsuttagning...

Vaknade i morse och det var typ 1 dm snö utanför fönstret. Suck! Inte nån höjdare alls...
Turligt nog (jag brukar annars inte ha turen på min sida...) så sprack det upp och blev bättre under dagen,
så när jag red tittade till och med nästan solen fram!!!

Vi gjorde en jämn uttagning där allt flöt på bra! Inga missar och båda passläggningarna satt som en smäck! Som vanligt var vi inte så snabba, men men... vi får öva på att rida fortare! Kändes aningen styv i tölten, men annars var jag rätt nöjd. Men det är kul att vi har så himla mycket mer kvar att ge, vänta ni bara:)
Vi gick ut på 5.77 och lyckades knipa en plats i B-finalen!!! Jippi!!! Det e ju lite extrakul när det är sån konkurrens och sjukt många fina hästar:) Skojsigt!!!

Middag med systeryster My, Sara W, Frida, Freja, Ida och Smaran och nu uppladdning på vandrarhemmet inför morgondagen!!!

Återkommer imorgon igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0