Uppdatering från G-vik...

Har haft en härlig påskhelg. Hunnit med lite sånt som jag aldrig hinner annars; mocka hagar, åka till soptippen, grilla korv, plocka fram utemöbler och lite annat smått och gott!

Red lektion för Johan Häggberg häromdan med Tinna och Birta. Det var givande och kul så nu har vi fått lite läxor att träna på! Imorgon blir det lektion för Nina Wahlström, tror jag ska rida Kynnir och Tinna den här gången.

I torsdags körde jag och Linnéa våra tappra springare Efni och Aleiga på spa/rehab, Equirehab i Kvicksund.
Kan varmt rekommenderas. Förmånliga priser för kunder hos Tess Ishästar, kontakta mig om ni är intresserade!
Ska hämta hem dom på torsdag, som nya!!!

Har hunnit med påskmiddag med både Linnéas familj och min familj i Stockholm, eller delar av den iaf:)
Träffade några kära vänner också som jag inte träffat på många år, så himla kul!!!

Vill skicka två grattis: till Terhi och Jimmy som fått en dotter!!! Och till Karin och Johan som fått en son!!! Kramar till er!

Ikväll går mina tankar till Emily Hearne som förlorat sin fina fyrbenta vän Júlia, finaste Júlia... Hoppas hon mår bra på de evigt gröna ängarna. Kramar i massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0