Inte riktigt som planerat, men bra ändå;)

Tanken var att jag, Linnéa och Alex skulle ägna hela dagen åt att bygga på vindskyddet,
men den enda lilla stackars bitsen till skruvdragaren vi behövde hade fastnat i ett litet hål på skruvdragaren,,,
Efter att vi alla ägnat en halvtimme åt att på alla möjliga tänkbara sätt försöka få ut den, utan framgång gav vi upp;(
Vi får bygga lite i veckan istället,,,
Istället har vi haft julstädning hemma,,, syns dock inte, hm
Jo om man öppnar lådor och skåp så syns det! Vi har rensat ur och gjort oss av med en hel massa grejer, skönt!
Sen blev det pizza med Kosseboflickorna, dvs Linnéa, Anna, Hellan och så jag
Nu - så mycket bättre, sen blir det nog en tidig kväll, värsta slapparhelgen!!

Imorgon ska jag/Kynnir och Natalie/Grodan tillsammans med Anette och Ida Larsson ha en islandshästclinic i Surahammar igen! I samband med Surahammars ridklubbs luciaavslutning
Kommer bli kul!!! Kom och kolla om ni vill, kl 15,00 är det som gäller!

Åååååå måste berätta; Jag fick dagens ros i Islandshästen idag;) Av Smibackens islandshästar!!!
Har tränat flera mycket trevliga hästar från Smibacksgänget; Birta, Alba, Seidur, Glottis, Naepa och Hjálmar
Ni gjorde verkligen min dag;) Tusen tack för förtroendet att träna era fina hästar! Kram till er;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0