is is och mera is...

Nu är jag så himla trött på den här isen så jag blir snart galen....
Kom in kl 23.00 nu på kvällen efter att ha släpat vatten i typ 3 timmar, suck!
Fruset överallt så nu får vi ta vatten i tvättstugan på vårt hus. När det också frös ville jag bara lägga mig ner och grina.....
Fick igång det efter en halvtimme så det löste sig. Men jag kan säga att en thermobar eller två står högt upp på önskelistan!

På hästfronten går det bättre:)
Har en hel flock med saluhästar! Kom och köp! Jag har alldeles säkert hästen för dig!
Skriver mer om pållarna imorgon, nu e jag så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna längre...
God natt!

Kommentarer
Postat av: Malin Sundqvist

Hoj Tessan! Tips, kolla in Boles varmvattenbaljor. Är ett helt annat pris än termobar. 2670kr (65L). Kram

2012-02-07 @ 20:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0