Mycket på gång!

Jag ser det snöar, jag ser det snöar....
Men på nyheterna sa dom att det ska regna hela dan imorgon:( snyft!

Jag var ute på en mystur på Glottis i snöyran tillsammans med Linnéa/Aleiga och Malin/Eldraun. Hur mysigt som helst!
Gillar vintern när det är några få minusgrader och lagom mycket snö!

Sitter som bäst på och planerar våren/sommaren med tävlingar, bedömningar, ridläger och så nån semestervecka mitt i allt, det ser ut att bli en busy vår minst sagt!

I veckan blir det att trimma hästarna, göra iodning i ridhuset och fixa allt annat till fredagens saluhästvisning!
Finns fortfarande möjlighet att anmäla sin saluhäst till [email protected] Vi kommer även bjuda på en fartfylld kadrilj!!! Kom och titta, kanske hittar du din drömhäst:) Eller bara kom och ha en härlig dag! Fika kommer finnas till försäljning... Tyvärr blir det ingen öltölt och tolktävling pga av för få anmälda samt avsaknaden av snö....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0