Ledig helg

Har haft en skön helg, fick till och med sovmorgon i morse! Inte varje dag man känner sig såhär utvilad;)

Hjálmar åkte hem idag efter 1½ månads inridning, både jag och ägarna är nöjda med hans utvecklig och det känns mycket bra att låta honom gå på vila nu, så sätts han igång sent i vår igen
Han har blivit en mjuk, signalkänslig, rolig ridhäst som har otroligt lätt för alla gångarter!

Sen kom en ny försäljningshäst; Embla som är e Bjartur, svenskfödd, eksemfri, fin utstrålning
Mer info kommer i veckan när jag provat henne!

Min nya foderhäck har kommit, är hur nöjd som helst! Har nog redan sparat in en halv bal i spill,,,,
Och till helgen ska vi bygga vindskydd!!!

Nu ska jag sussa och ladda om för en ny vecka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0