Lucia, åktur mm

Igår var en lååång dag
Efter att ha ridit alla hästar åkte jag (en liiiten aning för sent) till Skinnskatteberg för rep inför luciakonserten den 13 dec
Jag bara äääälskar lucia, så stämningsfullt, varmt och nostalgiskt!!!! Skulle kunna ha lucia året om!
Jag ska dessutom vara lucia!!! Ska bli sååå kul!!! Kom gärna och lyssna på oss kl 19,00 den 13 dec i Skinnskattebergs kyrka!
Var hemma igen efter repet kl 00,30 så i morse var man lagom seg,,,

Mycket att göra idag me, blev så glad när Natalie kom på em! Underlättat massor;) Och så är det kul med lite jobbsällis;)
Hästarna har gått bra idag, de flesta iaf! Saga och Glitra blev dagens stjärnor!
Har fått mig (bokstavligt talat) en tölktur i ridhuset efter en unghäst som ska ridas in
Vi hade lite delade meningar om saker och ting,,, åkte på mage 20 meter, såg spåren efteråt, men det lönade sig!
Vi avslutade detta pass i att flytta ben från marken väldigt positvt;) Så jag och Anna kunde känna oss nöjda, även pålle verkade nöjd med att samarbeta, det blir ju så mycket enklare då;) Tack för hjälpen Anna!!!

Nu ska jag krypa till sängs och ladda om inför morgondagen
På agendan står veterinären, alla föl ska vaccineras!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha tack själv, det var bara roligt :D

2012-12-01 @ 10:29:42
URL: http://lillavildaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0