Vilken dag!!!

Idag var en sån där bra dag!!!

Morgonen började med att jag åkte till ATG med Litla Birta för besiktning.
Allt gick jättebra och LB är nu såld till Gunnel och Ingrid! Det känns kanon att hon får ett så bra hem;)
Hoppas att de kommer bli nöjda med sin nya häst. Men hon kommer vara kvar hos mig i två veckor innan hon flyttar till sitt nya hem.

Litla Hind är också såld, så det känns som om det rör på sig lite! Hon kommer också gå kvar här med lilla fölis ett tag innan avvänjning.
Fick en litn rapport från Prúd idag att hon sköter sig och mår bra;)

Hade Natalie hos mig idag, så väl tillbaka hemma jobbade vi på med allt från hästträning till stallarbete.
My och Sara var och hälsade på också. Sara skodde lite hästar och fick sen prova sin fina Rúna som är här i träning. Det gick finfint! My hjälpte mig med Freyr som utvecklas sakta men säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0