Kanonhelg!

Nu e denna helg till ända
Igår åkte jag och mina grållar till Örnäs för att rida SM-kval
Passade på att träffa systeryster My och lite fler glada tvåbeningar och fyrbeningar!
Missade en passläggning med Efni, men var i övrigt rätt nöjd
Kynnir kändes bättre än vanligt i trav och pass, i övrigt gjorde vi ett felfritt program, var rätt nöjd med Kynnir också, men det känns soom om det finns så mycket mer att ta fram i båda, så det e kul!!!
Vi gick ut på 5,97 och är därmed kvalade till SM 2013! Känns så himla bra!!!
Skönt att slippa kval-hysterin på våren,,,

På kvällen blev det mys och middag med Anna och Linnéa, härligt!

Idag var det stallet och hästarna på fm, sen åkte jag och klippte mig och färgade håret
Och sen bar det av till Skinnskatteberg för gospelkonsert! Det gick bra det med!!! Och kul var det!
Man får så sjukt mycket energi av att sjunga;) I looooooove it!

Nu kallar kudden! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0