25 aug

Har haft en bra vecka med hästarna. Tre hästar (Saga, Draupnir och Frami) är sålda och har åkt till sina nya hem...
Som jag sagt förut så är det en fröjd att sälja hästar när man hittar såhär bra köpare:) Önskar alla tre köpare lycka till med sina nya hästar!!!
Draupnir blir kvar på töltsättning, så honom får vi följa en tid till;) Han är en riktigt trevlig kille!!!

Idag har det kommit en ny träningshäst som jag ska börja med efter min och Linnéas resa.
Det är Sól som jag ska rida in under hösten. Hon är e: Orion från Stav och u: Sunna frá Krossi och ägs av våra kära vänner Linda och Peter... Mer info om denna dam kommer längre fram.

Har hunnit med ett bröllop också. Jag, Linnéa, My, Charlie och mamma åkte ner till Vimmerby igår.
Min kusin Jimmi och hans fru Sandra gifte sig. Det var såååå fint och jättekul att träffa släktingar som man träffar alldeles för sällan:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0