Härliga höst!!!

Har kommit på att jag gillar hösten!!! För... ja, det e ju typ höst nu;) Känns det som i alla fall.
Luften e frisk och det e inte så mycket insekter, skönt för både två och fyrbeningar!
Perfekt väder att jobba i!!!
Fast det kan vara som idag hela tiden, den där mörka, tråkiga, regniga hösten gillas inte.

Har tränat ett litet gäng med hästar på fm och ska nu ut o ta några till.
Efni håller på o komma i trim efter sin vila han fick efter SM. Han behöver banta några hekto...
På söndag ska vi till Örstabanan tänkte vi. Jag ska rida Efni och Leiftur.
Linnéa ska rida sin fina Aleiga och så har jag lurat med Anna och Idi som ska göra premiär på ovalbana!!!
Ska bli skojsigt!!!!!!!!!!!!

Två hästar är tingade; Saga och Draupnir. De ska bara besiktas och sen flyttar dom!
Känns jättebra och jag är alldeles säker på att de kommer få det bra i sina nya hem...
Har fortfarande fyra bra hästar till salu; Demba, Hrafnkatla, Frami och Heidar. Läs mer om dom under till salu.
Även ett sto på väg in (e: Ómi frå Stav).

See ya!
Nu ska jag ut o rida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0