VM 2013 i Berlin

Då sitter man på planet på väg hem från Berlin. Jag, Linnéa, Anna, Hellan, Lovisa, Lizette och Emelie har gjort Berlin och varit på VM och kollat på fantastiska hästar i några dagar. Det har varit en toppenresa, innehållsrik och rolig! Nu e man sjukt taggat på att tävla! Bara hem och träna...
Magnús Skúlason och Hraunar avslutade veckan finfint med att ta hem segern i femgång och femgångskombination! Grymt jobbat!
Tänker mig att Enya kanske ska få träffa snygga Hraunar om några år... det kan bli nåt det!!!
Förutom fina hästar och mycket god stämning på ett välarranagerat VM har jag även träffat många vänner och bekanta, alltid lika kul!
Nu har jag 37 minuter på mig att sova innan vi landar på Arlanda.
So I say... gooood night!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0