Min helg...

Har jobbat på som en tok hela veckan och gav mig själv ledigt i fredags för att åka till Stockholm och Horse Show tillsammans med Natalie, Camilla, Tuva, Anna, Emily och MInna. En fin belöning efter hårt arbete:)
Vi åkte tidigt på morgonen och var där på fm föreställningen och tittade på dressyr och islandshästtävlingen.
Lite dåligt drag tycker jag, kändes liksom lite avslaget, men kul ändå såklart!
Blev även lite shopping på mässan. Fyndade en ridjacka, ett par ridbyxor och lite annat smått och gott...
och träffade lite vänner och bekanta.
Sen bar det av in till stan för en utsökt middag på PONG, sjukt god mat!!!
Mätta och belåtna rullade vi sen hemåt.

Igår, lördag var jag och Linnéa hos hennes bror med familj på lunch och vi följde med när kidsen Alma och Jacob red på sin ridskola. De var så duktiga så:)
En mysig dag som avslutades med lite shopping. Handlade en hel del grejer, inte så spännande dock, men iaf. Det blev en sladd (till min nya thermobar), en såg och skruv (för att kunna bygga en låda till Thermobaren), pannlampa, toner till skrivaren och lite annat. Inte jätteupplyftande, men kändes bra ändå att få igång thermobaren och att se nåt på kvällen vid fodring, så jag är rätt nöjd ändå!
Hann även ta emot en ny inridningshäst, Ganti som är en jättesöt silversvartskäck. Mer info kommer.

Idag har jag haft kadriljträning inför lucia / planering för lag-SM. Var lite rörigt först men vi fick rätt bra ordning på det på slutet! Kommer bli en häftig kadrilj med ca 30 hästar som ska visas upp på LUCIAFIRANDE på Forsen på lördag kl. 11.00
Förutom kadrilj kommer Eddas båda Lag-SM lag sälja lotter med fina priser och de kommer även sälja fika.
Det blir handhästridning och förhoppningsvis sång av mig och Sussie (om vi får tag i komp)...
M.m m.m. Kom gärna och kolla!!!
Vad gäller Lag SM så måste jag säga att det känns så himla skönt att vi e ute i så god tid i år... Detta kommer bli såååå bra! Grymt bra lag!!! Vi saknade Fanny och Astrid idag, men nästa gång hoppas vi på att vi kan få ihop allihop:) Ni e så bra allihopa, ser verkligen fram emot våren! Kram på er!!!

Nyss hemkommen från adventsfika hos våra kära vänner Malin och Billy, så nu ligger vi här och jäser i soffan till Solsidan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0