Saluhästvisning!!!

Har haft en fullspäckad lördag idag!
Saluhästvisning stod på schemat. Jag visade 7 av mina saluhästar, Camilla var här med sin Lokkadís och Natalie och Linnéa hjälpte till med framridning och hästbyten så allt flöt på bra! En lagom stor skara anslöt och några av hästarna blev provridna, så får vi se om nån hittar sig en ny ägare!

Glottis, min kära vän kom mitt i matchen;) Så nu ska hon igång igen! Kul kul!

Och jag hann även med att ha en träff med Hrimfaxis ungdomar och föräldrar för att prata om Lag-SM,
så det var minst sagt full rulle hela dagen

Sen tog jag och Linnéa stallet, sen fodringsdax och sen lördag!!!

Blir en lugn kväll ikväll för imorgon ska här byggas vindskydd! Nu ska det banne mig bli färdigt!

Bilden nedan är på Embla från Tuvadalen som är till salu, 6 år!
Mer info under "till salu".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0