Tótikurs

Har haft en bra helg som inleddes med att jag och Natalie gjorde klart det sista på vindskyddet så vi kunde ha invigning för hästarna! De var väldigt spända på denna röda jätte och det tog en stund innan de vågade sig in,
När de väl kommit in blev det några rundor med tokspring och bockningar, lättroade är de iallafall;)
Fick rapport att på lördagkvällen hade 9 av de 12 hästarna legat därinne och vilat! Känns otroligt härligt att de faktiskt använder det nu nä vi lagt ner så många timmar på bygget! Bild kommer,,,

Vid lunch på lördagen kom Frida och plockade upp mig och mina grå för att åka till Stenholmen, Linköping
Kurs för Tóti Eymundsson stod på schemat, jag red tre givande lektioner och fick en hel del med mig hem
att jobba vidare på;) På kvällen gick vi ut och åt, kul att hinna med att umgås!!!
Det var en bra helg med duktiga pållar och en kär vän!

Det var igår exakt 6 år sedan min älskade grålle Geisli lämnade jordelivet, fina, fina häst! Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0