Gott och blandat!

Som ni kanske redan har sett så har årets sista föl fötts här på gården.
Den 24 juni fick Dögg och Kynnir ett stoföl! Hon heter Sigurrós från Tenglagården.
Linnéa äger denna fina tjej:) Så det blev tre ston i år av tre möjliga, vi är sjukt nöjda och tacksamma för våra fina prinsessor!!!

Sommarens ridläger är slut. Har haft det toppenbra på Forsen!
Tack Frida! Det e alltid lika kul att jobba med dig:) Tack också Lena för god mat, Astrid och Rebecca som hjälpt till och alla härliga elever! Hoppas vi ses igen!!!

Nu e jag hemma och back in business!
Två ston är konstaterade dräktiga med Kynnir och fler ston väntas efter SM:)

Just nu är det förberedelser för SM som gäller.
Både Efni och Kynnir är kvalade, jätteroligt att tävla båda prinsarna:)
Vi rider F1 torsdag morgon, kom gärna och heja!
Systeryster rider sin fina Nökkvi på onsdag, hoppas jag hinner se dom

Har sålt en häst till, Gjöf från Björkhagen. Johanna som köpt henne får ett kanonfint avelssto!
Hon är desstutom dräktig med Kynnir och fölar om några veckor, lycka till med dina hästar!

Har några fina saluhästar hemma, kontakta mig vid intresse!

Nu ska jag sussa och ladda inför morgondagen!
Carro kommer och hjäper mig att bada grållarna, det tackar vi för!!!

På bilden nedan ser ni Sigurrós från Tenglagården
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0