Mycket gjort!

Jag har lite färre hästar nu i några dagar så jag har hunnit med lite annat!
Förutom att rida så hann jag in till stan en snabbis för att köpa ett batteri till det nya elaggregatet.
Jag och Linnéa satte ihop det tillsammans. Det som jag trodde skulle ta typ en halvtimme tog närmare 3 timmar... suck! Men nu e det klart i alla fall:) Ska extrachecka imorgon så att det verkligen funkar som det ska, men det verkade så iaf!!! Sjukt nöjd!
Jag och Hellan har även fixat och trixat med vårt förråd. Nu har det hänglås och hela paketet, nice!!

Imorgon får jag nog besök av Carro. Tänkte försöka hinna med att mocka lite hagar imorgon. Bästa mamma och Lars-Erik mockade en hel massa i helgen! tack för det:)

Nu slocknar jag... på återseende imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0