Vísa, ny kompis i stallet m.m

Har varit i Stockholm över midsommar jag och Linnéa. Min kära mor och Lars Erik har varit hästvakt, så vi har liksom bytt plats! Skönt att göra nåt annat i några dagar...
Igår var vi ute vid Tyresö slott, satt på en uteservering på Djurgården och på kvällen umgicks vi med goda vänner och min älskade lillebror och bonusbror:) En perfekt midsommar!!!!

Har hunnit med lite annat sen sist, bl.a haft ett barnridläger på Forsen tre dagar.
12 mer vilda än tama barn i åldern 8-13 år. Jätteroligt gäng:) Har haft Astrid och Rebecca med och hjälpt till, guld värt! oh Frida har lagat god mat till oss varje dag:) Vi har hunnit med lektioner, långritt runt Lien, tävling m.m m.m..
Sista dagen när alla föräldrar var där och vi hade avslutning kom alla elever på att de skulle ha i mig i dammen (med kläder på)... Gissa om jag gjorde mig svårfångad, hal som en ål... Det var alla 12 elever samt Rebecca, Astrid och Frida som var bovarna i dramat. Dom fick kämpa länge länge utan resultat. Då kommer Jökull (pappa till Alma) och säger att "Jag kan hjälpa till"!!! Då var det kört! De fick fortfarande kämpa men till slut åkte jag i...
Och Frida också, haha!!!!

Skriver mer snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0