...

I helgen har jag och Linnéa lyxat till det med Spa på Kosta Boda Art Hotel i Småland! Vi har legat i poolen, fått massage, ätit god mat och bara varit, hur skönt som helst! Sånt här borde man göra oftare. 
Nu e jag utvilad och laddad för en ny vecka med alla pållar!

Har jobba på flitigt med alla hästar idag. Alla var rätt duktiga, men Embla kändes lite extra bra så hon får nog bli dagens stjärna! När jag ridit klar sista hästen och klockan är typ 20 så kommer jag in i stallet och ser att alla hästar redan är inne. Min älskade vän Anna, tack för hjälpen!!! Helt underbart snällt;) 
Det är nåt fel med elen i vårt hus så vi har ingen värme i vissa rum, ingen fungerande spis m.m.
Så på dörren hänger en påse från Anna - ett överlevnadskit med två värmeljus, tändstickor, kakor samt varsin dricka!!! Sjukt gulligt ju!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0