Härliga höst...

I lördags var vi ett gäng härifrån som åkte till Forsen för att rida på långritt runt Lien.
Upp i ottan och iväg... men det var såååå värt det! En fantastisk dag med strålande sol och vackra höstfärger.
Vi som red var jag/Efni, Linnéa/Aleiga, Jenny/Leiftur, Anna/Feila, Tuva/Glitra, Frida/Gandalf, Freja/Sedill och Emily/Sóldís.. Dagen avslutades med korvgrillning vid grillplatsen nere vid dammen! Underbart!!! Måste bli en repris snart...
Hade en bra träningsdag igår tillsammans med min nya praktikant Rebecca!
Kul att ha jobbsällis igen:)
Har fått två nya träningshästar; Idunn och Kraftur. Idunn har varit här på inridning tidigare, så vi känner redan varandra:) Hon är 4 år e: Eldvaki från Gnistan. Kraftur är en 5-årig valack e: Godi frá Audholtshjáleigu som ska på vidare inridning. Spännande att se vad han har att bjuda på:)

På fredag ska jag och mina grållar till Forsen. Vi ska rida för Reynir. Ska bli riktigt kul!!! Skriver mer efter det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0