Bra dag!!!

Hade en lite stressig fm, och tänkte att den här dan blir inge bra...
Men så vart den jättebra!!!
Har ridit för fulla muggar och fixat hage till Kraftur som kommer på söndag...
Dagens stjärnor blev Rosen (Róshildur) och Solen (Sól).
Rosen blev fotograferad av Natalie, bilder kommer snart... Hon börjar kännas ridbar och mjukare, blir en fin pålla!
Rolig att rida och växer i mina ögon för varje dag som går!
Solen är 3 år och är här på inridning. Började med henne i tisdags och idag har vi haft "ponnyridning" i stallet, inge konstigt med ryttare på ryggen! Helt cool. Det jag var mest nöjd med var att hon verkar ha anammat sina nuvunna kunskaper från marken i att flytta sig undan lätt.... Det tog några dagar men nu så:) Hon var till och nästan alert i longering, mest tölt dock.

Red med Jenny och Leffe, de börjar så smått att hitta varandra, kul att se!!! Det ska bli kul att följa deras utvecklig:)
Imorgon ska jag få låna fina Leffe på långritt då min pålle behöver skos innan han får ge sig ut på såna äventyr...
Om nån e sugen på att följa med så rider vi från Götarsvik vid 9.30 ca... blir ute i några timmar...
Hör av er isf!

Har haft lektion för Tuva på Glitra och Isabelle på Ofsi nu på kvällen. Båda avslutade sina hästar riktigt fint, en rolig lektion!!! Imorgon ska båda ekipagen tävla på Eidfaxis KM. Önskar dom lycka till!!! Hejar här hemifrån:)

Nu ska jag ner till bästa Malin och Billy och blir bortskämd med burgare. Mums!!!

Ha en trevlig helg alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0