Sm-kvalad i Gaedinga!!!

Måste ju börja med att skriva att jag tog med mig mina grållar till Romme igår för sista tävlingen innan vår efterlängtade bebis kommer.
Målet var att kvala till Gaedinga SM i A-flokk med båda.
Varken jag eller nån av hästarna har startat i Gaedinga tidigare, så det var nytt och spännande och mycket funderingar på hur jag skulle lägga upp programmet...
Det slutade med att jag kvalade med båda hästarna, Kynnir på 8.14 och Efni på 8.02 vilket resulterade i en tredjeplats och en delad fjärdeplats. Hade bestämt innan att åka hem på em så det blev ingen finalridning då den låg på söndagen. Lite synd, då det hade varit kul, men jag är grymt nöjd ändå!
Så nu blir det Gaedinga SM i höst med båda grållarna:) Ser fram emot det!
Bästa darlingen var med och hjäpte mig! Och bästa mamsen var hemma och höll ställningarna på gården!
Ni är bäst!

Linnéa Brofeldt har i helgen kommit till gården och stannar i sex veckor.
Hon ska göra sitt unghästprov här och nu på em var Heléne Blom här och besiktade hennes unghästar.
Ska bli kul att ha henne här:)

Idag har det annars varit ganska lugnt. Bästaste Anna var här så vi tog en riktig söndagsfika, mums!!!

Ni har väl inte missat Öppet Hus här på långfredagen???!!! Mer info under nyheter samt på fb!
Välkomna att deltaga eller som publik!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0