Avvänjning...:(

Har jobbat som en myra idag och hunnit med en massa... trodde inte jag skulle hinna allt, men allt avprickat! Känns bra inför morgondagen...

Lille Ganti som har varit här på inridning åkte hem till matte Karin idag. Men redan nästa vecka är dom tillbaka och rider lektion. Tyvärr hann vi inte ta några bilder på lille man, får lösa det längre fram. Han har utvecklats bra och har verkligen mognat under tiden här, från att vara en lite spänd kille har han blivit en cool kille som tar det mesta med ro...

Jenny red lektion med Athena och sen blev pållan kvar på träning i några veckor då familjen är utomlands...Kul att jobba med henne, vi känner ju redan varandra sen lektionerna:)

Glottis, som inte hade nån bra dag igår, hade en desto bättre dag idag, det kändes bra!
Natalie och jag tog Ikaros och Skjóni tillsammans och båda två skötte sig fint. Thengill rider jag själv nu för tiden, han känns mjuk och trevlig och nästa steg är att börja flytta för skänklar. Duktiga pållen:)

På kvällskvisten tog jag och Natalie in alla tre små föl. Mammorna fick stanna i hagen...
Nu ska de bli maskade, verkade, putsade och tillsnyggade för på torsdag åker dom till Småland och blir stora tjejer.
Både mammor och barn verkar trots allt relativt lugna med situationen, lite smågnägg med inte värre än så. Så det ger sig nog ganska fort!

Nu kallar kudden.... får skriva mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0