Effektiv idag!

Varit inne i stan hela fm och fått en massa gjort! Köpt kraft och saltstenar, hämtat sadel och täcken som varit på inlämning, skulle hämta min externa hårddisk som jag fått allt från min data kopierat till, sen visade det sig att de skickat iväg datan på reparation utan mitt godkännande... och gjort reparationer för över 2000 kr. Har jag ingen lust att betala för..., hämtat nya g-boots, beställt vagn och en massa annat! När jag kom hem installerade jag den nya thermobaren, så nu har även stora valackhagen en, känns så himla bra! Ett bekymmer mindre...

Em gick åt till att träna hästar. Mina grållar fick vila. Ska rida igenom dom en kortis imorgon och bara checka av inför tävlingen. Ska bli kul, var ett tag sen senaste tävlingen.
Med de nya småkillarna jobbade jag från marken som sist och har även hängt på båda, ingen av dom verkade bry sig nämnvärt, skönt!
Garpur och jag tragglar vidare med at få tölten ridbar, det går långsamt men åt rätt håll!

Unn-kursen nästa helg är full. Om man är sugen är man välkommen hit att titta på, man lär sig mycket av det också:) Vi börjar vid 9 och håller på till ca 17...

Det var det om detta, I'll be back soon:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0