Kurs m.m

Igår fm kom min kära mamma och Lars-Erik hit och hjälpte mig med stallet! Värsta lyxen!!!
Sen stannade de kvar och var hästvakt tills idag då jag och Linnéa åkte till Forsen igår för att umgås med kära vänner och sen red jag för Reynir idag. Tack bästa mamma och Lars-Erik för all hjälp:)

Red Efni och Enya på kursen. Väldigt kul, men framför allt inspirerande...:) Efni och jag hade förbättrat oss sen sist och nu ska vi jobba vidare mot våra mål:) Han e fin den där rackarns hästen, älskar honom så mycket!!!

Enya lämnade gården för första gången i sitt liv och var med på sitt livs första lektion... Tur hon hade Efni som trygghet. Hon skötte sig galant, min stjärna. Hon fick mycket lovord av Reynir!!! Jag red typ två varv på ovalen och Reynir red två, sen tappade hon en sko....:( Men jag var ändå nöjd med dagen!!! Hon är väldigt lovande min prinsessa!!! Målet är visning i år eller nästa år. Vi ska rida på och se när hon känns redo.
Hon har ju vilat hela december, så nu ska hon ridas januari så får vi se hur hon känns om hon får vila igen sen eller om vi kör vidare..

Första helgen i februari kommer Unn Kroghen hit och håller kurs. Det finns en plats kvar om det är nån som är intresserad. Hör isf av dig till mig på 076-8115404.

Sussa sött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0