Uppdatering...

Mycket har hänt sen sist...

Vår älskade dotter Lykke bara växer och växer, hon är helt underbar! Det bästa som hänt oss:)
Kan inte fatta att hon fyller två månader om bara några dagar!
Det händer grejer med henne varje dag, ingen dag är den andra lik...
Nedan en bild från midsommar som vi firade med våra vänner Malin, Billy och Elis. Lugnt och mysigt!


Vi har även fått en hästbebis på gården, ett tillskott till vår avel. Tinna fölade tidigt på morgonen den 16 juni, ett väldigt vackert och långbent hingstföl e: Kynnir frá Feti. Han har inte fått nåt namn än, men det lutar åt Figaró (om han bir skimmel, vilket jag inte tror), Marvin eller Cornelis.
Denna snygga kille är till salu! Priset för honom idag är 30.000 kr inkl moms. Mer info finns på salusidan.
En bild på killen här nedan.


Nu väntar vi bara på Döggs föl e: Fagur från Snararp. Men vi får nog vänta lite till, den är inte beräknad förrän i augusti...

För nån vecka sen var vi nere och tittade på våra ungston Ofelía, Valkyria, Sigurrós och Vísa hos Eva och Carro. Oj oj oj vad de hade växt!!! Valkyria är nog det vackraste jag sett!!! De anda såg också fina ut:)
Siggi fick följa med hem då vi har några spekulander på henne. Så nu går hon i vår stora stoflock!!!
Bild på Siggi ett år gammal nedan.

Jag och Lykke var även en sväng till min syster My och hämtade hem Enya som varit där på träning under en och en halv månad. Hon har utvecklats fint. Fått mer tempo framför allt i tölt och musklat sig fint!
Nu har hon fått en välförtjänt vila i några månader så ska jag sätta igång henne i höst igen. Tack syster för ett bra jobb med fina sessan)
Bild nedan på Enya och My. (Enya har samma mamma som Marvin som är till salu).

Nähä... Nu ska här bakas kladdkaka!!! Snart kommer mina lag SM tjejer och så ska vi träna Lag-show!
Bästa Johanna Albinsson kommer och ska hjälpa oss!!
 




 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0