En vanlig onsdag..

Vad hände med våren??!! Det här var ju inge kul...med en massa snö. Blir så himla geggigt och blött när det smälter sen. Vi vill ha sol och vår!!!!

Tur att jag hade många hästar som visade sig från sin bästa sida idag. Hade riktigt bra ridpass med Kolfaxi, Fuxfródi (vi har tre Fródi på gården just nu...), Gústi och Thengill. Duktiga pållar!!! Det var doom som utmärkte sig mest, men hade överlag en bra riddag! Bara två dagar kvar för Rebecca. Har varit kanon att ha henne här, man får gjort sånt där som man inte riktigt hinner annars.
Natalie kom och fotade när jag red Thengill och Skjóni idag, de åker ju hem imorgon. Lägger ut bilder snart.

Har just anmält mig till Vintermästerskapen! Så på lördag kör vi, jag och mina grållar!
Och på fredag kväll ska vi till Forsen för att rida för Reynir, kul kul! Linnéa och Aleiga ska med också, och Alva med Hespa.

Har nu på kvällen haft en bra lektion med ambitiösa elever, bra avslut på en bra dag!

Det e bara de där förbaskade höbalarna som tynger en. Alltid ett projekt när det ska ut en ny bal i nån av hagarna:( Nu efterlyser jag en billig begagnad traktor, eller byte mot en häst. Kommer inte kunna hålla på att flytta balar för hand, det känns inte hållbart. Nån som har en till salu???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0