Forsen, massage m.m

Då var man på Forsen... Haft en mysig kväll med Frida och våra Lag-SM tjejer!
Hann med lite "planering" av lagshower och annat. Imorgon kommer Bäbban och ska prata om frihetsdressyr. Vi ska även träna med egen häst så de lär sig lite "konster" till Lag-SM:)
Efter lunch blir det gångartstävling som jag och Frida dömer enligt nya domarhandledningen, bra träning för både ryttare och domare!

Veckan har gått i hästträningsanda! Fått en ny träningshäst, Fródi som ska vidareutbildas och f.a tränas i tölt.
Har haft bästa Rebecca här på praktik hela veckan! Och även nästa:) Hon har fått äran att börja med Vivaldi, lite i hantering bara. Han är otroligt snäll och duktig! Mattes duktiga kille:)
Natalie har ridit vidare med Enya, tycker det ser bra ut! Tyvärr så har fröken Enya kommit på att hon kan rymma ur hagen, trots "specialgrimma" och mycket el på staketet. Fattar inte hur hon lyckas...!!!???
Andra gången hon rymde så kom hon med mig och mina ridskoletjejer på tur!! Tur att Malin kom och räddade situationen:) Spännande tur tyckte tjejerna iaf, med en lös häst som sällis!

Idag blev det som vanligt korta ridpass och en lugn och bra avslutning på veckan!
Efni, Kynnir och Glottis fick avsluta veckan med massage!!! Vilken lyxbehandling! Jag vill också.....
Det var Susanne som var här. Hon är i slutskedet av sin utbildning och behövde några hästar att massera, så det passade kanon!

Nu måste jag sussa.... God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0