26 november

Sitter i vardagsrummet och lyssnar på Regina Spektors "Samson" (mycket bra låt som btw min Samson är döpt efter) och hänger med lillskruttan Lykke som har nån fort av gymnastiska övningar. Hon tar tag i mina ben och reser sig och sätter sig och reser sig och sätter sig... Emellanåt kommer det en skrattsalva:) Man blir så glad av att vara med henne, hon ger så mycket energi och glädje. Det behövs verkligen i det här höstrusket. Jag hade lite hopp om att det skulle bli lite bättre väder nu efter den soliga gårdagen, men nix pix:(

Jag och Lykke har spenderat fm i stallet med mockning, höpåsar och annat. Har kört rally med barnvagnen och höpåsar fram och tillbaka i stallgången. Mycket populärt!
Passade på att rida två hästar när Lykke sov och hann även med att dela manen på Kynnir och Enya. Hann inte klart dock så får fortsätta imorgon...

Vi har haft en lugn em med mycket mys och nu väntar vi på att Linnéa ska komma hem så vi kan mysa hela familjen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0