Alla dagar är inte lika bra.

Synd att inte alla dagar kan vara lika bra som gårdagen...
 
Vaknade med huvudvärk som hållit i sig hela dagen...
Dagen började sen med lösa hästar och en trasig hage. Som tur var inga skadade hästar! Ibland ska man ha tur...!
 
Mormor Karin kom och lunchade med mig och Lykke, mys!!!
Sen passade hon lillskruttan medan jag red tre hästar, de skötte sig bra allihop.
 
Runt lunch kom första transporten med Paddex till vår ridbana. Tyvärr var nedfarten till banan för mjuk för att köra på med deras tunga maskiner så vi fick skjuta fram själva arbetet med att lägga ut materialet till det frysit på och blivit hårdare i marken... typiskt! Men men, det känns onödigt att chansa...
 
När Linnéa kom hem på em var det bara ut och laga hagen som gick sönder på fm. Det tod lite tid och var lite meckigt men gick ändå förvånansvärt bra. Vi har snits på det där med att bygga hagar efter den här flytten. Tess och Linnéas hagbygge AB, vad sägs??!! Haha!!!
Vi använde Linnéas bil till att lysa upp så vi såg nåt och självklart hade batteriet laddat ur när vi var klara...
Så det var bara att köra startkablar.
 
Ut och rida en häst till och sen fodra.
 
Usch, jag gillar inte såna här dagar när det känns som om knappt varit med Lykke alls, snyft.
 
Kom in i hyfsad tid iaf så det blev kvällsmys med La familia, kärkek!!!!
 
Imorgon hoppas jag på duktiga hästar och en massa mys med Lykke.
Är så stolt och lycklig över att vara mamma till denna älsklingsunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0