Ggahhhaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!Gahhhhhh"""""""""`KDNOINÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!JKLH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag blir galen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! varför är jag så trög när det gäller teknik och datorer!????!?!?!?
Kan ju inte ens uppdatera min egen hemsida..... Nån som kan hjälpa mig??
Jag ska ta bort mina sålda hästar (Vivaldi och Vísa) som ligger under hästar. De ska dock ligga kvar under avel så man kan klicka på länken till deras sidor. Problemet är bara att när jag tar bort sidorna så finns det ju inget att länka till..... Suck! Hjälp!!! Kommer inte kunna sova om jag inte får ordning på detta...

Förutom detta har jag och Lykke haft en bra dag:)

I morse var veterinären här och chippade och ID-kontrollerade mina småttingar Marvin och Björk. Det gick så bra så och de var duktiga med att få på grimmor och bli klappade på, lite mysigt tyckte de nog.

Till lunch fick vi finbesök av Malin och lille Elis, Lykkes bästaste kompis!!! Lunch, fika och mys blev det. Precis vad vi behövde, lite vardagslyx helt enkelt!

Har hunnit med att rida två hästar också mitt i allt. Min lillskrutta Enya tränas inför visning i vår. Gandur 3 år håller på att lära sig att tölta och idag tror jag poletten trillade ner, han fattade grejen med hur han skulle använda kroppen och sina långa ben. Så det blir toppen med vila över helgen så han får smälta det lite.

Dagen avslutades med fredagsmys med finaste familjen, älskar't!!!!!!!!
Eller rättare sagt Lykke och jag har myst i soffan och Linnéa har målat öppna spisen...
Bra arbetsfördelning, haha!!! Baby - du e såååå duktig:)

Insåg här på kvällen när jag gick ut på fb att jag missat att det är KLADDKAKANS DAG idag:( Hur kunde jag??!! Jag som är något av en kladdkakeexpert...
Får ta igen det imorgon.

Nähäpp, nu e det väl dags att göra ett nytt försök att få ordning på det här med att redigera hemsida... wish me luck!

Natti natti på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0