Min helg...

Ligger med familjen i soffan och söndagsmyser...

Har hunnit med mycket i helgen.
I fredags fm red jag några hästar och hängde med bästa Lykke! När Linnéa kom hem åkte vi ut till Munsö för att hämta en släde som vi fått av en jobbarkompis till Linnéa. Efter lite meck och några felåkningar kom vi fram och kunde lasta på släden. Den e gammal och det e mycket jobb för att få ordning på den. Målet är att den ska va färdig för första turen till nästa vinter!!!
 
På kvällen åt vi middag hos mamma. Charlie, Sara och deras kompis Erik var också där. Riktigt mysigt! Och Lykke var på strålande humör hela kvällen! Nöjd med att stå i centrum..;)
 
Igår (lördag) var vi inne i stan. Första anhalten var Stockholms Babysim där jag jobbade förut. Vi badade hela familjen och Mia kom och tog undervattensbilder på Lykke. Trots att Lykke var snörvlig så var hon pigg och glad som en lärka och vi fick så sjukt bra bilder:) Jätteglad för det! Fina minnen att ha med sig!!!
Nedan: Två av bilderna på Lykke
 

En lunch med min guddotter Tea och hennes familj hann vi också med. Alltid lika kul att träffa dom:)

Lykkes lilla kompis Isabelle hade bjudit in till dop i Ingarö kyrka. Så dit bar det. Ett jättefint dop och kul att träffa Heléne, Johan och Isabelle och alla andra som vi inte har träffat på länge!

Tur man har bra vänner som ställer upp och tar hand om hästarna så man ibland kan åka iväg! Tack älskade ni!

Idag har vi bara tagit det lugnt här hemma på gården. Pysslat i stallet, fikat med Hellan och co, ridit och lite annat smått och gott. Så nu e man laddad för en ny vecka med nya tag! Materialet till vår ridbana kommer i veckan, spännande!!!

Ja ni, det var min helg det!

So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0