Myshelg!

Jag har fortfarande inte lyckats lösa problemet med min hemsida.. ååå det grämer mig!!!

Trots detta har jag haft en toppenhelg med min älskade lilla familj!

Igår (lördag) blev det lite stallarbete och ridning på fm.
Sen åkte vi in till stan för att fotografera Lykke på Collage foto.
En timmes fotosession och vår glada, underbara lilla tjej bara älskade det! Hon skrattade i stort sett konstant i en timme, en riktig liten linslus:) Det ska bli jättekul att se bilderna. Det blev mest bilder på bara Lykke, men även några på oss alla tre tillsammans.
Efterår lunchade vi på stan med Hellan och Alex. Jättegod mat och riktigt mysigt var det. Härligt med lite vardagslyx utan att behöva stressa och passa tider!
Väl hemma blev de familjemys och Så mycket bättre!

Idag blev det precis som igår hästar på fm och lite ridning med vår lillgranne Tavann och hennes faster.
Sen har vi varit hos Karin och Bosse hela eftermiddagen och ätit och umgåtts. Lykke tyckte mycket om att leka med sin bonuskusin Alexander som är 11 månader:)
Nu - söndagsmys!!! Mycket mys blir det:)

Imorgon ska jag och Lykke gå på babysång tillsammans med några kompisar! Det ska bli skoj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0