Helt grymt bra helg!!!

Har haft en sjukt bra helg!!!

Började med att jag och Kynnir SM-kvalade på ÖSM på Stenholmen, så nu har vi knappa två veckor att jobba på för att toppa till nästa torsdag!!! Sån skön känsla!!!
Efni kändes ridbar och inte alls så överladdad som han kan vara, men det blev lite missförstånd i passen tyvärr, så vi får satsa på att kvala Gaedinga-SM istället.
Världens goaste och bästa vän Anna var med och peppade och körde dessutom hem grållarna tryggt och säkert, så att jag kunde åka in till Linköping och hoppa på tåget till Stockholm.
Linnéa och Lykke kom dit redan vid lunch och Lykke, mamma och My tog en heldag på stan medan Linnéa och jag fixade iordning oss för att gå på bröllop i Södertälje. Linnéas barndomsvän Elin och hennes Ninos gifte sig, så fint var det. Vi hade en toppenkväll!!!

Sovmorgon idag och sen en heldag på Skansen med mina godingar Lykke och Linnéa! Och mamsen och Lars-Erik. Hur mysigt som helst och lillskruttan var helt slut när dagen var över, många nya intryck!
 
Nu är vi hemma och har haft lite myskväll. Linnéas kusin Alice är här också, hon ska hjälpa oss på gården hela veckan som kommer :) Kommer bli toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0