Fix på gården, Lykke rider m.m

Haft en helg som innehållit både arbete och en massa myyyys!

I lördags förmiddag kom Malin, Billy och Elis hit. Det blev ett litet ridpass för småttingarna på bästa Loke och de stormtrivdes båda två på hästryggen :)


 Mina älsklingar
 
Världens bästa granne Ludde var här hela förmiddagen idag och hjälpte till att köra ut grus till ingångarna i fem hagar. Sååå skönt att ha det klart! Nu måste det sätta sig, men hoppas att det ska göra skillnad!
Vi har även kört ut ny halm och fixat iordning i alla ligghallar = mycket nöjda hästar!
Så nu kan man sova gott!

Nästa helg ska vi rensa och köra bort en massa sly och förhoppningsvis även börja med sargen till ridhallen.
Så ska vi röja på övervåningen och rensa bland kläder, blir nog en del att skänka bort till bättre behövande!

Idag såldes Perla till Sara. Perla kommer vara kvar i träning i två veckor innan hon flyttar. Önskar detta nya ekipage all lycka i framtiden!

Inte varje dag jag är ute på galej... Men igår var jag och några goa vänner ute och åt och satt och snackade hela kvällen, riktigt kul! Fick en massa positiv energi!
Min älskade familj ger mig också energi varje dag. Älskar dom så mycket!

Har några nya saluhästar, se salusidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0