Några stjärnor hade vi idag!

Oj oj vilka duktiga unghästar jag hade idag!
Samson och Dana blir absolut dagens stjärnor :)
Min alldeles egna Samson -12 e: Garri som jag precis börjat töltsättningen på bara flöt fram i tölt helt mjuk och fin idag! Det är självklart mycket jobb kvar, men polletten ha verkligen trillat ner:) Älskade häst! Han är helt klart en av de roligaste hästar jag ridit in någonsin. Verkligen en häst i min smak och det känns jättekul att vi klickar så bra eftersom tanken är att han ska bli min nya tävlingshäst :)
Dana -12 e: Viktor från Diisa har haft en vecka med spikrakt uppåtgående utveckling. Flyter fint i tölt, stabilare i traven och jämnare i sidorna. Hon blir en fin häst!
Bilder på båda stjärnorna kommer inom kort.

Hade hästtandläkare Jenny Ennerdal här igår. Efni, Enya och Tinna blev kollade. Det kändes skönt, så nu kan vi träna vidare och veta att allt e lugnt med deras munnar! Nästa gång är det Lokes tur :)

Var effektiv idag och kunde sluta tidigare så det blev en eftermiddag med min älskade familj på Lek och Buslandet! Vi kom knappt därifrån, så roligt var det :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0