Några rader...


Har inte skrivit på några dagar. Har varit så trött på kvällarna så har inte orkat, men nu så :)

Den 5 januari hade vi kurs för Haffi Gislasson här på gården för Hrimfaxis ungdomar.
16 ungdomar och deras hästar deltog! En väldigt lyckad dag med nöjda deltagare, härligt väder och fin stämning!
Det kan vi leva på ett tag :)
Bilder från dagen hittar ni under galleri.

Lite annat smått och gott som hänt är att småhingstarna äntligen fått sin foderhäck, ridstona i nya hagen ska få en stor Thermobar som är beställd och förhoppningsvis kommer innan helgen.
Jag har tappat mina glasögon i snön någonstans på gården, inte bra.... Har beställt nya men får dom inte än på ett par veckor, segt...

Jag och Linnéa har i dagarna satt upp tak- och golvlister i det blivande förrådet/fikarummet.
Så nu är det fritt fram för elektrikern att komma och dra elen så vi kan "flytta in" :)
Såhär kan det se ut en dag på Tenglagården ;)




I lördags var vi på ett jättefint dop för barnens lilla syssling Jessie :) Jag och Mats Sandor stod för "underhållningen", han på piano och jag på sång. Det blev tre fina låtar så himla roligt :) :) :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0