Equitana dag 2

En lang men bra dag idag! Vi hade var forsta demonstration idag pa em. Gymir skotte sig bra! Hon som ager honom ar svensk, sa det ar lite roligt! Amy och Thea har fott upp honom och sa kopte hon honom for tva ar sedan! Det har varit en hel del intressanta manniskor som har velat veta mer om rasen! Hvinur rullar pa tvrutan, han gor sitt jobb!!!

Jag o Thea har atit Italiensk pasta (hemkort till hotellet) och varldens godaste glass till efterratt!
Mums!!!

Nu ar det bestamt forresten att basta Nike kommer och ska praktisera hos mig resten av ht och hela varen!!! Det blir jattekul! Ocksa har jag Filippa, sa vi kommer att bli ett Winning Team!

Nu kan jag knappt halla ogon oppna langre...men jag skriver snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0